Ombre baby

| Postat i: Allmänt
0
Är så sjukt trött på mitt hår, kom ihåg när jag slingade det i våras. Sen dess har jag varit riktigt nöjd med det men nu vill jag att något ska hända med håret, något som lyfter min look och framhäver min stil! Jag har ju haft mörkt hår väldigt länge och därför blev mina slingor i våras väldigt "ytliga". Det mörka sitter fortfarande kvar men på fel ställe och jag har fått en extremt ljus ton i hårbotten av sommarens ljus mixat med min pågående och hemska utväxt. Men nu ska det bli ändringar på det! Jag vill fortfarande ha det i samma stuk, men i en svag ombre istället, så det blir mörkt upptill och väldigt ljust nertill, tror det kan passa mig riktigt bra. Fick världens ryck nu när jag låg i soffan och kollade på tv, så kom en sådan reklam upp om hårfärger, bestämde mig helt enkelt för att smsa min frisör och be henne kolla på mitt hår, samt visade jag en bild på hur jag vill ha det, så nu har jag bokat tid på fredag klockan 13 för en förändring - älskar det.
 
 
Hittills till Ombre baby





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: