Spontanity at its best

| Postat i: Allmänt
0
Har haft en helt underbar dag med min bästis och Truls. Det stod bakning på schemat...Vi gjorde minimaränger, chokladbollar & chokladmuffins med Daim-bites in. Supergott verkligen, men jag blev typ mätt efter de två första chokladbollarna, så jag tog med resten hem, hehe! Vi spelade Monopol och som vanligt så är inte det min starkaste sida att vinna på sällskapsspel, men äsch! Efter vi hade varit hos Truls o spelat och bakat, så tog jag o Sofie bussen ner till stan och kollade lite i butiker! Ville först ha ett par grymt snygga Ash-wedges från Zebra som var på 70 % rea nu, herregud vilka låga pris för ett par sådana skor, endast 600 kr! Men jag övervägde och gick in på H&M med känn på att jag ville köpa något annat mer prisvärt...Sofie började leta fram kappor till mig, hittade min livs första kappa i svart, kärlek vid första ögonkastet. Köpte även ett par "Acne Pistols" fast från H&M, är så lycklig över dessa inköpen som jag investerat idag, jag ser det helt klart som en investering för det är något jag behöver och jag ser så mycket kvinnligare ut, love it. Bilder på plaggen kommer upp imorgon!
 
 
 
 
Hittills till Spontanity at its best





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: