Basics, casuals, parties

| Postat i: Allmänt
0
 
Detta är en härlig höst och vintermix av vad jag kommer köra på. Något fult att den volymikonen följde med nere till höger men bara ignorera den. Tänkte mig mysiga cardigans, bootcut jeans, diskreta partyklänningar med mycket detaljer och skarp sminkning till det, en snygg jeansskjorta, basics t-shirts som kan vara skönt med jeans och ett par converse nu till skolstarten, fransar, mönster, dipdyes, läder och mocka. När man tänker på modefronten så är detta min favorit årstid, gillar dessa dåva färgerna, brunt, svart, grått, gulddetaljer och något  jag bara ä l s k a r är att kunna byta ut det kritvita mot det krämvita.
 
Hittills till Basics, casuals, parties





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: