Cloudy day

| Postat i: Allmänt
0
Man längtar verkligen till att blogga när man har en riktigt stilren och fin design, är så nöjd! Ska försöka att inte ändra den nu eller överarbeta den för mycket. Nu fattas bara en annan presentation och bild på högersidan. Sen är den helt klar! Idag har vi varit på Väla, jag, Elin och Olivia. Fick med mig 2 plagg, två ringar och ett genomskinligt nagellack, välbehövligt och supersnyggt tycker jag. Är hemma nu och ska städa undan på mitt rum innan Bea kommer över på mys och sleepover ikväll, så himla längesen så det ska bli hur nice som helst. Hennes blogg hittar ni här: www.beaolsson.blogg.se
 
Ska visa Elins grymt snygga outfit snart också, håll utkik! Förövrigt så hoppas jag er start på veckan varit kanon. Kram på er
 
 
Feel the bite-tisha från Zara / Svart blus från Zara (den ger ingen rättvisa på bild) / Depend genomskinligt nagellack från Kicks / Ringar från Zara. Som ni kanske märker så älskar jag verkligen Zara men idag fick man verkligen rota sig fram för att hitta något riktigt snyggt, försökte mitt bästa iallafall!
 
 
Hittills till Cloudy day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: