Favoriter

| Postat i: Allmänt
0
Jag har ju varit igång med blogg i flera år, även om jag inte har kommit igång med en blogg till fullo, har väl hoppat från blogg till blogg, men något jag verkligen brinner för är att läsa bloggar. Jag läser så otroligt mycket, onödigt mycket om jag får säga det själv. Har ju 7 absoluta favoriter, tänkte lista/länka dem, dem är lika bra allihop så det spelar ingen roll vilken ordning jag listar dem! (För att komma in på bloggen, klicka på respektive bild)
 
 
Tove Waldemar, behöver jag säga mer? En sjukt söt tjej som bloggar om sin vardag, sina vänner, pojkvän, fest, kläder och mycket mycket mer. Så himla bra mix av sitt skrivande i bloggen, älskar verkligen den och blir lika överraskad varje gång jag klickar in på den.
 
 
Andrea Hedenstedt. Toves kompis, haha! ↑ Men inte bara det, utan en tjej med stil och skriver väl på ett ungefär likadant som Tove i sin blogg, mycket vardag, sin pojkvän, tips, tankar och mycket shopping. Kul att läsa varje gång liksom, det är ju det som får en att stanna, att hitta en balans och mix av massor av olika ämnen som man kan skriva om!
 
 
Gertrude Tornvalls, egentligen vet jag inte hur jag halkade in på hennes blogg men jag älskar verkligen hennes stil, hur cool som helst!
 
 
Julia Davis, hur söt och snäll tjej som helst! Har snackat med henne nångång, verkar verkligen hur underbar som helst ju. Älskar hennes blogg också, hon går på samma skola som mig fast i Stockholm, det gör Tove också för den delen. MEN, jag gillar hennes stil och framförallt hennes tumblr som ni hittar här: www.davisjulia.tumblr.com
 
 
Tyra-Stina Wilhelmsson med sina heta modetips, collage, resor, underbart inspirerande sommarbilder, matbilder som får en att dregla och en stil som är helt bedårande. Riktigt snygg tjej och hon är hur rolig och snäll som helst. Gillar både henne som person och hennes blogg väldigt mycket! Keep it up girl! Detta collaget kommer från hennes blogg, hoppas inte det gjorde något om jag lånade detta Stina...
 
Min älskade vän Bea Olsson, som skriver om sin vardag, mycket fina bilder och humor. Älskar henne, älskar bloggen! Värt att gå in och läsa lite på, hoppas ni blir hennes trogna följare.
 
 
Michaela Forni, behöver jag säga mer om denna balla kvinna som sticker ut från mängden? Grym skribent, älskar hennes sofistikerade stil, vardagsliv som består av champagnefrukostar på söndagar och en grym podcast med Dasha. Har ni lyssnat på den? Om inte, gör det för annars har ni missat något!
 
 
 
Hittills till Favoriter





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: