Friday I'm in love

| Postat i: Allmänt
2

Ikväll ska jag på fest och har absolut ingen aning om vad jag ska ha för outfit. Väljer mellan dessa 4, gillar den fjärde mest för jag tycker den är så fin men den första kan passa bra nu när det är lite kyligt ute och vi ska vara i partytält, så ja. Den gråa kjolen är skuren upp i benet vilket är grymt snyggt, annars hade jag nog inte haft den på mig ikväll, haha! Vill inte täcka benen helt liksom. Får se vad det blir för något!
 
Mitt statement halsband från Zara tillhör den första outfiten, här ser man det väldigt mycket tydligare:
 
 
 
Hittills till Friday I'm in love


Anonym

Vart kommer klänningen pp bild 2 ifrån och kläderna på bild 3 ifrån? Skitsnyggt!

Svar: Klänningen från bild nummer 2 kommer från Zara, köpte den förra sommaren där! Sen från bild 3, det är en kjol och ett linne jag vikt in, båda kommer från Zara. :) Tack så hjärtligt! Kram!
Emmy Kvist Hammelfelt

Anonym

Ingen orsak! Undrade om outfit 3, inte 4 ;)

Svar: Men oj, såg fel haha! Från outfit 3 så kommer kjolen från JC & blusen kommer från Berlin på New Yorker! Kram.
Emmy Kvist Hammelfelt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: