Kiss me hard before you go

| Postat i: Allmänt
0
Somnade ganska sent igår, kunde inte sova och sen höll finaste sällskap på telefonen. Nu sitter jag förövrigt i träningskläder och har precis gjort klart mina squats, snart bär det ut på en lång powerwalk, men först frukost. Mamma har köpt hem världens godaste Granola müsli, Paulines med kakaobönor. Herregud vad gott och nyttigt som bara den för den delen! Älskar att äta nyttigt när det samtidigt är riktigt gott, vem gör inte liksom? 
 
Senare idag ska jag in till stan och göra några ärenden som sagt, men annars är det bara en slappedag idag! Idag har även solen dykt fram, blir nog en jävligt skön powerwalk ändå. Ska även städa upp på mitt rum som ser ut som ett bombnedslag och ta hand om tvätten. Oj vad tråkigt inlägg detta blev, gillar egentligen inte att skriva bara för att ha något att säga men det fick bli så nu, vi hörs lite senare! Dyker säkerligen upp roligare inlägg sen. Ha det bra så länge, kram ♥
 
 
Tryck på bilden för att komma till min tränings-playlist på Spotify och subscriba gärna den, den är grym!
 
Hittills till Kiss me hard before you go





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: