Kräftlördag

| Postat i: Allmänt
1
Igår bjöd jag Ricardo på jumbokräftor, skaldjurspaj, kex och bröd med lite ostar, räkor, lax och aioli. Åh, så mycket mat, mysmusik och bara så jäkla gott och härlig lördagskväll. Nästa helg blir det ännu mer kräftor med mina älskade brudar! Efter den goda maten igår så blev det filmmys framför Shutter Island med vattenmelon, blåbär och andra frukter och smält choklad. Sov hemma själva så det var hur trevligt som helst, dock var filmen så mentalt sjuk seriöst, man blev ju så konstig efter man hade sett den haha! Så jag kunde knappt somna föräns typ 5-tiden, så nu ska jag äta lite av det som blev över igår sen sova ut! Idag blir en riktig slappedag. Imorgon på dagen ska jag träffa Johanna för ett riktigt Johanna och Emmy-mys, följt av mat på Ikea & lite shopping på kvällen med Ricardo. Ska köpa nya skolgrejer, nu är det bara 2 dagar kvar! Blandade känslor, blandade känslor...Vi hörs lite senare! Puss ♥
 
 
Hittills till Kräftlördag


cassandra

åh ni är så söta

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir :)
Emmy Kvist Hammelfelt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: