Leogirl is in the world

| Postat i: Allmänt
0
Hade en bra kväll igår, festen i sig var kanske inte så bra men det var jättekul att träffa en del som man inte sett på flera år till och med, galet! Gamla klasskompisar men även nya ansikten. Haha förresten, har ni tänkt på att när man är så många på en fest och folk kommer fram till en och hälsar, så säger man ju oftast, eller iallafall jag: "Allt bra?" och sen svarar mottagaren, "själv då?" men alltså, bryr den sig egentligen för man får ju varken ögonkontakt eller en omtanke ifall man verkligen mår bra eller inte. 90 % av alla ansikten man möter på fest blir så, OFTAST. Komiskt faktiskt! Vissa kaosade helt vilket jag tyckte vart lite synd men så är det ju på hemmafester när man bjuder runt 80 pers, haha! Men i helheten så var det en trevlig kväll, var mest med Sofie, Maggie och Johanna och det går ju inte att ha tråkigt då om man säger så, haha! Åkte hem, väntade i någon timme genom att sova lite sen mötte jag min fina på busshållsplatsen efter att vi varit från varandra i en vecka, låter väldigt lite men man saknar ju varandra och det var så underbart att pussas igen. Vaknade väldigt sent idag, runt 1-2 tiden, sen frukost, dusch och lite sånt mysigt! Sen åkte han hem och nu kommer han till mig ikväll för då har jag en överraskning, hoppas han blir glad. Kommer bli så otroligt mysigt och GOTT! Så nu måste jag skynda mig och förbereda allt, vi hörs lite senare eller imorgon, kram ♥
 
Tänkte inte alls på att ta bilder igår men det blev den sista bild-outfiten! Linnet och kjolen, kände mig snygg.
 
 
Hittills till Leogirl is in the world





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: