To do list

| Postat i:
0

Tänkte bara försöka klura ut hur man gör blogginlägg från mobilen. Visste att det fanns blogg.se-appen förr men det buggade så fasligt mycket, därför undvek jag att använda mig av denna bloggportal, en utav dem anledningarna till varför jag la ner min andra blogg som jag hade här förut. Hur som haver! Inte det jag ville komma till.

Mobilbloggar nu som sagt & ska alldeles strax släcka ner. Har bestämt mig för att ha en fullspäckad och bra vecka, för min egna skull. Fixade med mitt CV för några veckor sen men ska refresha det innan jag printar ut ett tjugotal och åker ut imorgon för att dela ut, ska göra en To-Do-List för veckan, ska möta upp Daniella för att sälja lite kläder, kanske träffa Johanna en stund, sen ska jag även försöka hinna med en powerwalk. Vill ställa klockan imorgon så jag inte sover bort hela dagen, brukar bara sluta med att jag får ångest. Blev bara så inspirerad av min syster och alla hennes visioner om sin framtid som hon berättade idag, blev glad och varm i hela kroppen när hon berättade om sina planer & bestämde mig genast för att ta tag i mitt liv och göra upp planer för mig med. I helgen väntar Köpenhamn! Underbart. Nu ska jag sova som en prinsessa, syrran håller mig sällskap. Efterlängtat. Puss :-)

Hittills till To do list





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: