Love is not complicated, people are

| Postat i: Allmänt
0
Hade en underbart mysig kväll med Bea igår, det blev ingen sushi men vi träffade Otto och Malcolm istället, softade, kollade en riktig tjejfilm och åt vattenmelon, supermysigt! Sen gick jag och Bea hem till mig och somnade gott. Har precis ätit en god frukost, hon har gått för hon skulle träffa en vän och nu ska jag dra på mig träningskläderna och gå ut på en rejäl och skön powerwalk hade jag tänkt. Välbehövligt nu efter några veckors onyttigheter som bara lagt sig. Är riktigt taggad! Ikväll ska jag hem till min syster för lite middag och mys med henne, väldigt längesen. Saknar min Ricco en aning mycket, men snart blir det mys igen!
 
 
En magisk sommarkväll. Nu börjar regnet slå in, åskan och graderna sänks mer och mer. I dessa lägena vill man faktiskt ha lite höstmys, mysiga koftor och halsdukar, gula och röda löv, kvällar framför brasan & lite kyla så man kan gömma sig bakom kuddar och täcken.
 
 
Hittills till Love is not complicated, people are





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: