Lyckligare nu

| Postat i: Allmänt
1
Åh. Igår åkte jag, Sofie och Olivia till Malmö för att se Panda Da Panda, Mac Miller och Oskar Linnros. Herrejävlar vilket drag, riktigt bra! Var inte så förtjust i panda innan men nu älskar jag verkligen den gruppen, så unik och cool. Oskar Linnros fick mina ögon att fyllas av tårar men jag lyckades hålla dem inom mig, skrattade, hoppade och hade en helt fantastisk kväll med mina tjejer. Ikväll vankas det lite kräftskiva med min pojkvän o hans vänner och mina tjejkompisar. Kommer bli hur trevligt som helst tror jag! Nu har jag en del jag ska göra, snabba puckar. Ha en go lördag, för det ska jag! Puss
 
 
Ni får några snaps på mig och Ricco. Orkar inte föra över bilder från mobilen från igårkväll, gör det sen!
 
 
Hittills till Lyckligare nu


beis

såååå jäkla fina!

Svar: Älskling <3
Emmy Kvist Hammelfelt


URL: http://beaolsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: