Marbella?

| Postat i: Allmänt
0
 
Hit vill jag åka, med mina älskade tjejkompisar. Marbella!
 
Jag fixade ihop ett collage med bilder som får mig att spricka av lyckorus och glädje. Bara ser ni? Dagsfyllor på Nikki Beach, Ocean Club, Buddha Beach etc. Nära till havet, schyssta poolområden på hotellet, nära till Puerto Banus som ligger några kilometer från Marbella, långa bargator, mysiga restauranger. Visste absolut ingenting om Marbella innan men jag, Elin och Olivia har suttit ner idag och bara glott videos från alla beach partyn från både Marbella och Rhodos som även är ett alternativ. Vi vill hålla oss till rimliga priser, inte så dyrt att vi måste spara över 20 000 var för att kunna åka till vårt drömställe liksom. Men ärligt, hur nice är inte detta?! Vart vi än åker och vilka vi nu blir så ska vi åka till ett ställe med ett nattliv och strandliv som kallas duga, med rimliga priser, god mat och bra hotell. Med tanke på att vi inte åkte utomlands denna sommaren så är jag hundra gånger mer taggad nu än aldrig förr på att åka nästa sommar. Tänk en kall drink, i ett varmt land, med bra housemusik mitt på beachen med sällskap av sina närmsta vänner! Bättre kombo blir det ju inte.
 
Nu blir det att söka jobb för fulla muggar, spara ihop pengar & önska sig resepengar i både födelsedagspresent men likaså julklapp!
Hittills till Marbella?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: