My kind of perfect

| Postat i: Allmänt
0
Kan inte sluta klaga på min egna blogg men ser ni så tråkig den ser ut? Den är så kantig och proper, i designen alltså. Det blir ju inte så skoj att läsa då i heller! Har sökt jobb på 4 olika ställen idag iallafall, lite ICA-butiker och sådant, får se hur det går. Vill ha något helgjobb iallafall, behöver det. Började min morgon med en powerwalk på 5 km innan frukosten, sen lite god frukost efter det och nu ska jag börja fixa här i huset. Har inget annat för mig idag så därför kan jag sysselsätta mig med det istället. Skulle möta upp Daniella egentligen men det blev inte så, det blir imorgon istället. Denna veckan är så härlig tycker jag, riktigt skönt väder och bara ensamtid med mig själv sen i helgen blir det Köpenhamn med tjejerna, kan bli riktigt nice.
 
 
Hittills till My kind of perfect





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: