Nike Free Run 3.0

| Postat i: Allmänt
1
Har så extremt ont i min hals så jag vet icke vart jag ska ta vägen. Har dessutom inte fått en blund inatt, kanske max 4 timmar, av den idiotiska anledning att jag legat och hostat, vridit o vänt mig om och om igen. Så idag ligger jag hemma i sängen med té, tabletter och nätshopping. Med hopp om att bli frisk igen! Kollar runt på Nike Free Run 3.0 skor som jag ska köpa, jättestor REA och utförsäljning nu ute på hemsidorna, så jag får hoppas på att dem passar och så. Väljer mellan 3 olika...Vilka tyckte ni var snyggast?!
 
 
 
 
Hittills till Nike Free Run 3.0


Anonym

Vilken sida är de på rea?

Svar: Sportamore.com & även freerundam.se eller .com tror jag den hette! :)
Emmy Kvist Hammelfelt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: