Oh Sheila

| Postat i: Allmänt
0
Känner mig som den tråkigaste bloggaren någonsin, om jag ens är en bloggare är ju frågan, haha. Har varit mycket de senaste dagarna och har helt enkelt inte orkat med att uppdatera. Har varit i Malmö två gånger inom loppet på fyra dagar, först Emporia sen igår var jag, Elin, Marcus och Ricardo i stan och hade det trevligt. Haft en kanonbra helg annars! Först lite överraskningsfest för Hedvig hemma hos Elsa med ett trettiotal saknade ansikten, väldigt mycket nostalgi och hade en riktigt rolig kväll, blev dock en tidig sådan för mig då jag tog det glaset jag inte borde tagit. Annars då? Jag går för övrigt runt med en muskelvärk i kroppen, baktill av höften runt ner till äggstockarna, konstig kombo men det gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen, så idag blir det väl bara en ren hemmakur för hela slanten, varmt bad, peeling och massage av mamma med kylning så det kan bli bättre. Ville bara kika in och säga hej :-)
 
 
 
 
 
Hittills till Oh Sheila





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: