Thinking about you

| Postat i: Allmänt
0
Igår kom Ricardo till mig efter skolan, vi lagade middag till oss och mina föräldrar, kollade Idol, lite svenska hollywoodfruar, ett förjävla bra avsnitt av Maria Wern som fortsätter ikväll, sen även lite livestream från Kolboda. Somnade gott, åt en helt fantastiskt god frukost imorse, åkte till skolan tillsammans och sen har jag bara varit jäkligt effektiv på skolan idag, kom nyss hem, köpte med mig en Celsius och banan hem påvägen, så nu är jag riktigt peppad på att träna! Ska först ut på en powerwalk på 7 eller 8 km, får se hur mycket jag orkar men med Celsius i min kropp och vädret på topp så ska det nog gå, haha lol ;). Sen ska jag försöka beställa lite grejer från Nellys rea, åh hoppas jag hittar något. Nu känner jag fullt utav spring i mina ben, vi hörs senare! Kram ♥
 
 
Calvin Harris – Thinking About You - Michael Brun Remix
 
Klicka på länken för att höra världens bästa träningslåt!
Hittills till Thinking about you





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: