10 things you didn't know about me

| Postat i: Allmänt
0
Varje natt jag sover ensam så sover jag med en film i bakgrunden, och då menar jag VARJE natt.
 
Tycker om att vara ensam och göra saker, kan tillexempel sitta på ett fik ensam och bara läsa en bok eller nått
 
Är så galet kär, okej det visste ni redan
 
Fisk och skaldjur är den bästa maten jag vet
 
Min mamma är min förebild
 
Tycker inte alls om fotboll, men när Sverige spelar så kollar jag oftast, bara för att det är Sverige
 
Jag var på ett bondgårdsläger när jag var 10 år, grät varje dag för jag längtade hem
 
Jag blev utstött på min första skola och därför bytte jag
 
Jag älskar verkligen att sjunga!
 
Har dansat till och från 4-årsålder tills jag blev 14!
 
 
 
 
Hittills till 10 things you didn't know about me





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: