About my blog!

| Postat i: Allmänt
0
Lite komiskt att jag bara glömmer bort bloggen såhär som jag gör, vill inte lägga den bakom mig helt men om jag ska vara uppriktigt ärlig så har jag så mycket roligare vardag när jag inte tänker så mycket på vad som måste göras, så som att uppdatera bloggen eller något annat som jag får dåligt samvete över ifall jag inte gör. Men livet är för kort för att få ångest och dåligt samvete över saker o ting i vardagen. Istället för att bara släppa och göra allt lite som man vill och när man vill, så känner jag. Nu bortser jag ju skolan, då det är ett måste, skjuta upp saker efter sig när det handlar om skolfronten är ju det sämsta valet man kan göra. Men jag syftar på andra saker, så som träning och nu i detta fallet bloggen tillexempel, att sätta igång med det vid rätt läge när man tycker det är som roligast. Nu imorse låg jag i soffan och kände ett riktigt sug att få skriva av mig lite på bloggen och därför gör jag det liksom, att blogga på beställning så att säga, när man egentligen inte vet vad man ska skriva och inte har någon som helst inspiration eller är helt nollställd i hjärnan - det blir aldrig rolig läsning för andra. Det ska komma naturligt, tycker jag!
 
I nästa inlägg berättar jag lite om helgen hittills! Kram ♥
Hittills till About my blog!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: