Crazy in love

| Postat i: Allmänt
0
FREEEEEDAG! Så. Helvetes. Skönt.
 
Efter en vecka full av film, plugg, stress, saknad och längtan till helgens bravader. Jag har längtat så mycket efter just denna helgen, för ikväll ska jag Elin och Olivia var hos mig, vi ska beställa en stor familjepizza, säkert kolla Idol och andra bra filmer, bara ha riktigt mycket tjejmys. Imorgon ska jag va med Sofie, det blir nog shopping under dagen och sen på kvällen ska vi alla samlas hos Oliver för födelsedagsmiddag, får träffa min pojkvän då också, åh vad jag saknar dig. Sen ska vi sussa hos mig! På söndag ska Sofie sova hos mig, middag och mys hela kvällen, för vi har studiedag dagen efter! Denna helgen kommer bli riktigt riktigt bra känner jag på mig. Ska verkligen njuta denna helgen för varje minut som går, nästa vecka blir ett lika stort helvete som denna veckan, mycket att göra...Nog tjatat om skolan och allt som hör därtill. NU är det helg, massor av bilder kommer från helgen sen! Ha det bra, för det ska jag ha! ♥
 
 
Vill bara påpeka hur fantastiskt snygg denna killen är, är så kär i dig!
 
Hittills till Crazy in love





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: