Gold & silver

| Postat i: Allmänt
0
Vaknade upp bredvid mysisen idag, sen blev han skjutsad till sin skola och jag till min idrott av min halvpappa, supersnällt! För en gång skull så kände jag mig inte stressad imorse och jag tog allting i min takt, vilket var ovanligt och skönt. Väl framme vid idrotten så skulle jag knyta till mina idrottsskor, och helt plötsligt när jag skulle böja mig upp igen så böjde jag mig upp så fort och min kropp hann inte med, specifikt inte min nacke, så därför knäcktes den till och därmed fick jag då mitt livs första nackspärr, har aldrig varit med om en sån typ av smärta i nacken förut, det känns obehagligt och väldigt läskigt för så fort jag ska vända huvudet så spärras det till liksom, nackspärr helt enkelt. Ikväll skulle alla vi tvåor gå och se Hamlet på Stadsteatern ju, såg verkligen fram emot det men med tanke på att det gör så ont så kan jag knappt sitta utan att det ska göra så olidligt ont. Ska inte böla för mycket nu över detta, tänker inte blogga så mycket mer ikväll, P&K ♥ 
 
 
 
 
Hittills till Gold & silver





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: