Höstmys!

| Postat i: Allmänt
0
 
Håller på och finslipar min nya design på bloggen, men det blir inte riktigt som jag vill ha det, brrr...Äsch! Annars då? Hade en helt underbar helg med min fina pojkvän och goa tjejkompisar. I fredags spelade jag, Ricardo med min pappas familj bowling tillsammans och sen åt vi tacos hemma hos pappa, sen i lördags hade vi bara slappedag hemma hos honom och lite fix med veden ute i hans trädgård följt av en otroligt god middag, senare på lördagskvällen så träffade jag mina tjejer över en fika och massa Catch-up mys! Så himla trevligt, väldigt längesen nu...Sen sov Ricardo hos mig på kvällen och i söndags åkte vi med mina föräldrar till Torekov och åt på fiskhuset i hamnen, jättefint väder och så himla mysigt! Senare på eftermiddagen så skulle vi jobba, vi jobbar ju båda på HIFs hemmamatcher men inte i samma kiosk, skönt med lite extra knäck i fickan!
 
Just nu ligger jag hemma och har blivit sjuk men jag hoppas verkligen jag blir frisk till helgen för då vankas det festligheter med mina tjejer och massa annat folk o så, vill verkligen inte vara sjuk och missa massa i skolan i heller...Nu ska jag försöka läsa några sidor i samhällsboken, usch. Ha en fortsatt fin kväll och förlåt för dåligt uppdaterande.
 
Hittills till Höstmys!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: