Måndagsbarn, eller?

| Postat i: Allmänt
0
Kände för att länka min blogg lite här o var, det är så kul när man får nya läsare eller kommentarer från folk som ger feedback till bloggen. Nu är min design i alla fall färdigställd, skippade headern och la in en schyst bakgrund istället, gillar zebramönstret.
 
Tuff dag idag minst sagt, började med morgonmys innan stress till skolan vilket resulterade i att jag kom lite sent men annars gick det väldigt bra på talet som jag skulle framföra idag, är nöjd! Även mötet följt av vårt projektarbete som snart är klart, kommer bli så jäkla skoj och se resultatet. Har mest hunnit komma hem och bara lagt mig i sängen och pluggat vidare, det är så skönt att ha det mesta plugget via datorn så kan man slänga sig i sängen och gosa ner sig med plugget där istället för att sitta med allt skit och en plugghög likt ett berg på skrivbordet istället. Ikväll är det massa bra tv-program och jag insåg just nu att detta inlägget blev sjukt jävla tråkigt, haha!
 
Lyssna gärna på musiken under, himmelskt bra.
 
 
Hittills till Måndagsbarn, eller?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: