It's true, life will smile for you

| Postat i: Allmänt
0
Idag har det varit en bra dag! Har fått mycket gjort och har känt mig stolt över min prestation i skolan. Började med klassråd då jag anmälde mig till skolans utvecklingsgrupp - vilket innebär att vi är en grupp elever och lärare som skall sitta och föra fram idéer, förslag och samt förverkliga dem för en bättre skola. Vi specificerar oss på just vårt program, kommunikation och därför måste våra förslag och idéer för en bättre skola, vara inriktade på det. Låter spännande va? Tycker det ska bli grymt skoj att äntligen få vara med och påverka, precis det jag vill ju! Skickade i alla fall in ett ansökningsbrev om att få vara en av dessa engagerade eleverna i gruppen, skrev ner motivation till varför just jag skulle vara med samt  5 ståndpunkter och förslag till hur jag hade gjort för att förbättra kommunikationen i klasserna och med lärare. DET GICK STRÅLANDE! Kommer nu föra fram idéer som både jag och mina vänner tycker skolan bör ha och syssla med. Tillexempel lägerskolor, tävlingar och annat kul. Är riktigt taggad på att sätta ner min fot och höja skolans status på riktigt, med en stark och positiv inställning! Nog snackat om skolan, åkte till stan efter skolan, kollade lite inne på Kicks, på deras nya sminksortiment, parfymer och framförallt så hittade jag en gudomligt god parfym till min pojkvän! Önskade jag hade tillräckligt med pengar just nu för då hade jag LÄTT köpt den, utan tvekan. Sen köpte vi en vinterjacka till honom också, vars kompis pappa som skulle sälja, den var så otroligt snygg till ett riktigt bra pris och ville känna på pälsen hela tiden, kommer bli gosigt i  vinter!
 
Är hemma nu i alla fall, sitter o lyssnar på It's true med Salem Al Fakir, så gammal men så bra låt...Har varit en riktig slappe-maja hela dagen så nu sitter jag vid datorn, med skolböckerna framför mig, ett stort glas vatten, en frukt och tända ljus. Ska intensivplugga nu i några timmar innan jag går och lägger mig för ett idrottpass 08:00 imorgon bitti, usch va tidigt men skoj. Längesen jag var såhär positivt inställd till livets alla möjligheter, just för att jag vet att allt bra är så värt det i slutändan, resten lägger jag bakom mig. Nu får jag sätta igång! Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon. :)
 
 
 
 
 
Hittills till It's true, life will smile for you





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: