Tired

| Postat i: Allmänt
0
Idag har varit en väldigt lång dag trots att vi bara var i skolan i någon timme - presenterade skoltidningen och lite annat, krängde godis, läsk och chips, oops! Sen begav vår grupp oss till Fredriksdal och vi har haft så jäkla kul hela dagen med inspelningen, tagning efter tagning, skratt efter skratt och roliga bloopers som vi ska klämma in i vår film. Kom hem för en timme sen ungefär och har fått klart min italienska inlämning som skulle in idag & lite sånt som bara måste bli klart så jag slipper ha allt efter mig sen. Skönt. Imorgon ska vi spela in de sista scenerna, sen har vi skaffat hjälp till redigering o så, vi satsar verkligen på ett pris på nästa veckas filmgala! Hoppas på det bästa. Nu ska jag börja på min psykologiredovisning...Puuuh! Förlåt om jag bara tjatar om skolan men det är ju det min vardag består av för tillfället, saknar min pojkvän så oerhört mycket men på lördag så ses vi hemma hos Oliver som fyller år idag. Han har födelsemiddag för sina närmsta, kommer bli skoj!
 
 
Hittills till Tired





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: