Yesterdays

| Postat i: Allmänt
1
 
Hade en himla trevlig kväll igår med mina favorittjejer! Så längesen, väldigt längesen jag hade så roligt. Jättetrevligt häng hemma hos Olivia med god mat, sminkande, fixande, goda drinkar och annat skoj. Sen begav vi oss ner mot h55 där en kompis till oss hade sin 18-årsfest vilket också vart väldigt roligt! Kom hem igår vid 2 tiden och det var så jäkla skönt och slänga av sig kläderna och bara hoppa i sängen efter ett stort glas vatten! Idag mår jag hur bra som helst och nu har jag jättebråttom så detta inlägget blev ganska kort. Ikväll ska jag hem till min pojkvän och vi ska vara så kallade "barnvakter" till hans småbrorsor, kommer bli mysigt! Imorgon har jag lust med att äta söndagsmiddag med mina tjejer, ska höra med dem. Nu måste jag rusa, ha en fin kväll ni med!
 
(Headern vill inte samarbeta med mig men den dyker upp så fort den funkar, haha)
 
 
Hittills till Yesterdays


Anonym

Är det din väska på bilden? Isåfall, vart har du köpt den?

Svar: Ja det är det, tro det eller ej men jag har faktiskt köpt den på Ullared för 99 kr! Helt sjukt, underskattat ställe faktiskt då dem har väldigt snygga olika modeller och typer av väskor. :)
Emmy Kvist Hammelfelt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: