4

| Postat i: Allmänt
1
Sitter hemma framför macen, äter vindruvor ur paketet och lyssnar på Lady Gaga's Applause som jag är helt förälskad i, så jävla bra låt, både till fest och vardagsmusik, skönt gung liksom. Slutade tidigt idag, så onödig skoldag egentligen, en filosofi-lektion + skolfoto. Men det gick väl bra! Åkte ner till stan en snabbis och utnyttjade min 50krs-check på H&M genom att köpa ett par superfina trosor. Fick sedan sällskap av Julia på bussen, så längesen jag träffade den söta bruden, har bestämt att vi ska ta några powerwalks i veckan nu! Så perfekt med härligt sällskap när man ska träna ju, får man sig några goa skratt och extra träning för magen påvägen dessutom, haha! Har verkligen inte alls mycket denna veckan, så f*king skönt så det är inte klokt, ursäkta mitt vulgära sätt att uttrycka mig för hur skönt det känns. Har tid för bloggen extra mycket denna veckan, bra va?!
 
 
Några selfies på busshållsplatsen - gillar de nya fotoeffekterna på iOS7!
 
Hittills till 4


Jullan

Men gulle då




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: