An easy way to make my day

| Postat i: Allmänt
0
IDAG hörrni, idag är jag på riktigt gott humör och har varit det sen jag vaknade imorse. Var inte så trött imorse heller. Blev dock ganska stressad då jag glömde sätta på ljudet på min alarmsignal så mamma väckte mig hundra gånger typ. Stackare! Jag kom till skolan lite senare och satte mig ner, tog upp min dator och öppnade locket och då möts min blick av det som är på bilden nedan ↓, alltså är han världens sötaste eller? Mitt leénde blomstrade som aldrig förr och att en sån liten sak kan göra hela ens dag är ju helt fantastiskt. Vi fick ett nytt filmprojekt i skolan idag, som är kombinerat med både engelskan och svenskan, det kommer bli skoj för om 2-3 veckor ska vi ha en filmgala på skolan, ska bli riktigt skoj. Efter skolan åkte jag ner till EH och pluggade en stund innan min favvo Ricco kom, vi käkade mat och sen gick vi o kollade på vinterjacka till honom och jag köpte en fin bh på h&m. Jaja, såhär har min måndag sett ut iallafall, skön måndag! Imorgon slutar vi ju 12, alltid så skönt sådär i början på veckan...
 
 
 
Hittills till An easy way to make my day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: