Bästa appen!

| Postat i: Allmänt
0
Vill du ha koll på din ekonomi och dina utgifter? Ladda då ner appen "TINK". Detta är en nylanserad app som min kära syster tipsade om. Den har stenkoll på vart dina pengar går nånstans. Och nu tänker du där hemma säkert såhär att bakom appen så sitter någon lurig filur och snor och flyttar dina pengar hur som helst. Men så är inte fallet, denna appen bevisar att all data är krypterad, pengarna kan aldrig flyttas och det är en certifierad säkerhet av Norton Secured, alltså väl bevisat att den inte är osäker. Hade nog aldrig velat ge ut mitt kontonummer eller registrera det nånstans ifall jag inte visste med mig att det var 110 % säkert. 
 
MEN hur som helst - vad gör den här appen då? När du registrerar dig så tar systemet som tidigare sagt, emot dina kontouppgifter vilket gör också att man kan se ALLA kontoutdrag eller vad man har köpt osv, sen du startade ditt konto med just den banken (som du också knappar in). Du behöver absolut inte göra något, mer än att knappa in dina kontouppgifter, resten räknar appen ut. Den kategoriserar dina köp vilket innebär att ifall du köper en fika på Espresso House så läggs ditt utdrag på "Fika & Snacks" - kategorin. Osv osv...Här kan du även göra en budget för vad och hur du ska lägga upp månadens ekonomi, så JÄVLA smart, enligt min personliga åsikt. Jag ska verkligen göra upp min ekonomi och bli stenhård till vad jag lägger mina pengar på.
 
Den skickar även notiser till din mobil ifall du överstiger din budget - gör av med mer pengar än vad du skrivit in så att säga. Då markeras den som röd! Ja, ni fattar säkert! Tycker detta är bland det bästa på länge, ska bli kul o se hur min ekonomi kan förändras efter en månad, eller ja, vad jag lägger mina pengar på. Ett exempel på hur det ser ut ↓
 
 
 
 
 
Hittills till Bästa appen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: