Enjoy the things in life

| Postat i: Allmänt
1
Haft en bra dag i skolan idag, trots att vi slutar så sent! 16:15 och att börja 8:20, det är ingen bra kombo, men med roliga lektioner så spelar det ingen roll. Först ledarskap och organisation där jag Truls och Sofie ska forska om företaget Absolut Vodka, där vi blandannat ska besöka deras fabrik i Åhus, det kommer bli grymt intressant! Sen på journalistiklektionen där vi skulle göra en artikel om en person som inspirerar och har ett hjältemod, jag valde Blondinbella, givet val för mig. Sen på filosofin där vi kollade film, Nyckeln till frihet, en utav mina absolut favoritfilmer, inte ofta man ser riktigt riktigt bra filmer i skolan ju! Sen på svenskalektionen skulle vi tolka två olika antika draman genom att sätta en egen prägel på den och spela upp den för klassen, en kort teater så att säga. Rolig dag minst sagt! Kanske inte så roligt att läsa om vad vi gör i skolan men detta var värt att skriva om faktiskt, imorgon slutar vi 12, funderar på att dra till gymmet en sväng då! Härlig start på veckan.
 
 
Hittills till Enjoy the things in life


Anonym

Vilken skola går du på?

Svar: Thorén Business School!
Emmy Kvist Hammelfelt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: