Happiness hit her like a bullet in her back

| Postat i: Allmänt
1
 
Hej bloggen! Igår efter skolan åkte jag och Ricardo hem till honom och fixade lite först, handlade med oss frukt och annat gott till kvällen och sen lagade vi en riktigt god middag till oss och mina föräldrar. En riktig blodig ryggbiff, med mina goda pommes, ostfyllda svampar som var baconlindade och sparris till det. Blev såååå mätt! Vi åt vid teven och kollade Idol med mina föräldrar, shit vad duktig George var igår! Wow! Vi hade det allmänt mysigt hela kvällen. Idag provjobbar han & jag håller tummarna! Ska plugga nu några timmar sen ska vi till väla i eftermiddag och shoppa lite, innan vi ska till Johanna ikväll med ett gott gäng människor, käka lite, spela spel och ha det möjsigt. Trevligt trevligt
 
Hittills till Happiness hit her like a bullet in her back


Anonym

Hur är de nya ettorna på skolan? Finns det någon som är soft?

Svar: Jag kan inte riktigt besvara din fråga då jag inte känner en enda etta på vår skola! Men dem är säkert softa, haha! :)
Emmy Kvist Hammelfelt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: