Happy B-day!

| Postat i: Allmänt
0
Idag fyller min älskade mamma år, väckte henne imorse tillsammans med min pojkvän och Evelina, frukost på sängen, hon fick en ansiktsbehandling av mig och syrran och ett gott vin av älskling. Så mysigt! Älskar min mamma, hon är min största förebild och den finaste människan i min värld, ett hjärta av guld helt enkelt. Haft en bra dag i skolan idag, väldigt kort, slutade runt 11! Åkte ner till stan och satte mig på Espresso House i lugn och ro, fick hur mycket som helst gjort, så skönt. Engelskan klar, italienskan klar, journalistiken klar, matten halvklar. Kom hem runt 15 från stan, sov några timmar, pluggade lite till och har nu precis kommit hem från en snabb, kort och intensiv löparrunda. Skönt när det är inte är så varmt ute heller! Ikväll vankas det en otroligt god 3-rätters med familjen, Idol och mys. Ni får ha det så bra så länge ♥
 
 
 
Hittills till Happy B-day!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: