Home is wherever I'm with you

| Postat i: Allmänt
0
Hej mina underbara, vem ni nu än är, haha! Glad att ni läser min blogg och håller statistiken på en stabil nivå iallafall, lol. Har inte prioriterat bloggen på senaste, med tanke på att jag går i tvåan nu och det kommer bli tufft, har redan fått läxor, umgås med familj, vänner och pojkvän, har liksom ett annat liv också! Hade iallafall tänkt och berätta om gårdagen, hade en härlig gårkväll som började hos Elli med mojitos, parfym, tjejsnack som innefattar allt möjligt gott och blandat, bra musik för den delen! Vi började röra oss mot Maria Park och Max för lite krök och fest, hade verkligen en trevlig kväll. Sen dök även min pojkvän och hans vänner upp, jättekul verkligen! Planerade min gårdag ganska trögt så därför såg jag ut som en skolflicka på festen, hade knappt klätt upp mig alls men äsch, vad gör det om 100 år? Hade trevligt ändån. Somnade gott hemma i Johannas källare, stack tidigt imorse för att hjälpa morfar på golfklubben! Fick världens mysigaste sms nyss så nu ska jag skynda mig, fräscha upp mig, packa väskan och åka till min pojkvän för Paella, pussar och Maria Wern. Riktigt mycket söndagsmys helt enkelt, precis vad jag behöver just nu!
 
 
 
Hittills till Home is wherever I'm with you





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: