Idag är jag en gorilla

| Postat i: Allmänt
0
Jäklar vad statistiken steg igår, keep going! Härligt att se att så många dyker in här på bloggen. Sitter på Espresso House just nu, har suttit här i någon timme och ska sitta här lite till innan jag tar bussen ut till skolan igen. Det är så skönt med 4-timmars coachtid, man får välja precis vad man vill arbeta med och vart man vill sitta nånstans. Men det är obligatoriskt. Så jag har precis gjort klart min engelska och ska snart börja med debatt och argument i samhälle. Om någon har något bra arbete om Marxism, så SKICKA till mig! Hahaha. Nog snackat om skolan, är hungrig så måste köpa något att äta eller så, får se hur jag gör. Men vi hörs lite senare!
 
 
Hittills till Idag är jag en gorilla





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: