Less is more

| Postat i: Allmänt
0
Gud vad dagarna bara springer förbi! Haft så lite att göra och lovade ju också att jag skulle blogga som bara den, men jag sviker er en gång till. Igår var det Derbymatch, jag jobbar ju i kiosk på HIF under deras hemmamatcher, det är så roligt! Tyvärr så vann Malmö med 3-0 men HIF kämpade på bra ändå! Annars då? Idag har varit den skönaste dagen på länge, sov ut imorse och började 10:25. Hade EN lektion på 55 minuter (läs otroligt skönt). Sen efter det, hämtade pappa upp mig och vi åkte till Väla o käkade sushi. Så himla gott! Har inte träffat honom sen jag var i London så det var supermysigt med lite catch-up haha! Gick en stund på Väla och kollade efter träningsskor, hittade inga, har inte beställt några heller för dem jag ville ha tog slut samma dag som jag sa att jag skulle beställa dem, så typiskt...Hittade dock ett par höststövlar som jag hoppas blir mina så småningom, så jäkla enkla och snygga! Kan använda dem till exakt allt! 1500 :- kostar dem och kommer från Scorett! Annars är allt bra med mig, hoppas allt är bra med er också! Har bokat upp hela helgen med min pojkvän, vi skulle ju egentligen till Öland men nu ska vi hitta på massa annat kul istället, längtar! Ska bli så skönt med helg, veckorna går så himla snabbt...Så man får njuta extra mycket! Nu sa mamma att det blir spaghetti o köttfärssås ikväll, alltså, är det bara jag men alltså, helvete va gott det är, så enkelt men så gott! Mmm, love food...♥
 
 
 
Hittills till Less is more





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: