Me myself and I

| Postat i: Allmänt
0
 

10 saker jag älskar

- Mina underbara vänner, utan dem vet jag inte vad.

- När man kämpar för något och sen får det

- Skratta tillsammans med min mamma 

- Att sjunga

- Träffa nya människor

- Maaaat, behöver jag säga mer?

- Resa och upptäcka nya saker, smaker, kulturer

- Att umgås med min pojkvän. Få saker som får mig att må så bra & vara så lycklig som jag är tillsammans med honom.

- Spontanitet

- Regniga och mysiga söndagskvällar

- ÄLSKAR att bli överraskad, men även att överraska.

 

 3 saker som finns på min do-before-you-die-list 

- Flytta utomlands/upptäcka världen

- Ha en mops

- Få gosiga barn

 

5 saker jag ser fram emot

- Vintern & julen

- Hur året i 2an kommer att vara och mina mål

- Träningssäsongen jag står inför. 

- Ölaaaand med älskling

- Stockholm på höstlovet

 

10 saker jag hatar

- Att jag har svårt för att inte förvänta mig

- Att tänka för mycket

- Saker man måste planera som man inte planerat ordentligt

- När jag varit sjuk och missat saker i skolan

- Bråk

- Att stressa

- Omänskliga beteenden

- När folk inte svarar när man ringer eller smsar

- När man får samma mat hemma som man fick i skolan

- STÖKIGT RUM. Beror antingen på att jag testat olika outfits, eller varit iväg och glömt packat upp.

 

5 platser jag är endast avgudar att vara på

- Att vara nergosad i hans mysiga famn.

- London (!!!!)

- Viken på sommaren

- Spanien

- I köket, hahaha.

 

5 ord som breskriver mig

- Positiv

- Kreativ

- Envis

- Kärleksfull

- Glad

 

4 saker jag saknar just nu

- Solen, värmen, hav

- Ledighet

- Att min syster inte bor hemma

- Min underbara farmor

Hittills till Me myself and I





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: