Mindre bra dagar

| Postat i: Allmänt
0
 
Har varit väldigt stelt på bloggfronten ett bra tag nu, av de anledningar att jag har pluggat så himla mycket och har lagt min tid på det istället. Har inte kunnat göra nånting annat denna veckan, har inte träffat min pojkvän nånting överhuvudtaget så jag saknar honom så himla mycket just nu, jag har inte kunnat träffa mina vänner eller nånting mer än i skolan och det har bara känts så sjukt jobbigt.
 
Har mått dåligt varje dag för jag känt mig så stressad och pressad inför inlämningar och prov osv. Men hoppas ni förstår det! Jag är tillbaka nu iallafall och ska försöka klämma in ett o annat inlägg varje dag. Denna veckan lär bli lugnare iallafall! Nu måste jag, ja plugga och sen i eftermiddag ska jag jobba.
 
Hittills till Mindre bra dagar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: