Mixie

| Postat i: Allmänt
0
Är sååå trött, vet inte vart jag ska ta vägen. Fick massa pussar i stan innan jag åkte hem, köpte en Celsius, men ändå är jag så trött, helt galet. Detta vädret får mig att bli något deprimerad, men äsch, får gå och lägga mig i tid ikväll, slutar 12 imorgon, så himla skönt. Har precis pluggat färdigt, är ensam hemma så nu sitter jag i köket, lagar lite käk till min familj samtidigt som jag lyssnar på Chloé och Nickys podcast, jäkligt underhållande faktiskt. Ikväll är det äntligen Idol igen, slutaudition är ju lätt de roligaste momenten under hela programmet. Ska kolla lite tågtickets till Öland sen också, längtar verkligen till myshelgen på Öland med min fina. Ska bli otroligt mysigt att få åka iväg, har inte varit på Öland sen jag var bebis typ, så jag minns ju knappt! Där ska vi bo i hans sommarhus som ligger ute på landet, ingen täckning (antar jag) så det ska bli skönt att inte vara uppkopplad alls, utan bara njuta av allt där istället. Bäst helt enkelt. Oh shit, nu bränns köttbullarna nästan ...
 
 
Detta var nu i lördags, alltså seriöst, vädret förändras lika snabbt som man byter kläder ju. Obehagligt fort.
Hittills till Mixie





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: