Ny vecka, nya utmaningar

| Postat i: Allmänt
0
Haft en skön helg! Blev sjuk i onsdagskväll, men var ändå med på idrotten ett tag, sen åkte jag hem från skolan och var hemma under fredagen och bara kryade till mig. I lördags under dagen kände jag mig snabbt bättre, så det var ju skönt! Åkte en sväng till Ricardo på eftermiddagen för bara en massa softhäng, härligt väder dessutom, så skönt! Sen på kvällen åt jag, min syster och min mamma ute på Strandsidan, där jag sommarjobbade. Sommarens sista kväll där kan man väl säga, så himla fin utsikt och jättegod mat. Sen igår så tog jag bara det lugnt till en bit in på eftermiddagen, mötte upp Ricardo i stan sen hade vi en sjukt trevlig och mysig kväll hemma hos honom igår, hans föräldrar som alltid gör så jäkla god mat, mysig musik, naturgodis och gotte framför lite film i sängen. Så gosigt! Nu är det måndag igen, har fått en riktigt rolig uppgift i skolan men det får jag berätta mer om senare. Åh, vet inte om detta blev så värst rolig inlägg men vi hörs lite senare! ♥ 
Hittills till Ny vecka, nya utmaningar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: