Tråkigaste någonsin

| Postat i: Allmänt
0
Har inte skrivit något på 4 dagar och det lär väl dröja 4 dagar till efter detta inlägget med tanke på hur sjukt mycket vi har i skolan just nu. Känns lite som en käftsmäll, men det är verkligen nu jag inser hur kämpigt 2an kommer bli, men ack vad jag ska ligga i för att det ska bli så bra som möjligt. Vill känna mig stolt. Kommer inte kunna uppdatera så flitigt denna veckan, dels för att jag har så galet mycket att göra men även att jag vill ägna min tid åt annat än o bara plugga & blogga. Så därför, så kanske vi hörs mot helgen istället! Fasen vad tråkig jag är, men det får bli så helt enkelt. Nu ska jag sova gott, imorgon går jag i skolan i 20 minuter, så jävla ovärt.   
Hittills till Tråkigaste någonsin





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: