What Susie says of Sally says more of Susie than of Sally

| Postat i: Allmänt
0
Efter ett mysigt telefonssamtal angående tågbiljetter o annat så längtar jag ännu mer till att åka till Öland med min fina, är tjatig om det jag vet haha! Äsch, gick hur bra som helst med träningen idag, trots att jag inte fick i mig någon Celsius, drar nog på samma runda imorgon. Kort, intensiv och snabb. Mådde dock inte så bra nu ikväll, kände mig så frusen och kall, men det känns mycket bättre nu efter att jag ätit en frukt, lite popcorn, druckit mycket vatten och tagit en tablett. Ska duscha nu sen gå o lägga mig, imorgon börjar jag tidigt och slutar sent, sämsta kombon någonsin kan man ju lugnt säga.
 
 
Hittills till What Susie says of Sally says more of Susie than of Sally





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: